piątek, 21 sierpnia 2009

Creativity Explored.

Creativity Explored ( klik w nazwę) to miejsce, gdzie upośledzeni artyści tworzą, wystawiają i sprzedają swoje prace. Projekt angażuje się we wspieranie upośledzonych, kreatywnych ludzi, aby mogli stać się pracującymi artystami.

Każdy może używać języka wizualnego. Upośledzenie nie jest przeszkodą.


"Alien Worrying"- Quintin Rodriguez


"Trains"- Andrew Li



Bez tytułu. Dan Michiels

Tak pokrótce. Prawdziwa "wyżerka" dla oczu. Mnóstwo możliwości do snucia własnych teorii i interpretacji. Dopiero za którymś wejściem na stronę przeczytałam, że prezentowane tam prace są wykonywane przez ludzi niepełnosprawnych. Nie mogłam w to uwierzyć- i to jest dowód na to jak bardzo sama byłam ograniczona.
Serdecznie polecam!

Powyższe zdjęcia pochodzą z oficjalnej strony Creativity Explored.


Minęły dokładnie dwa miesiące "odpoczynku" (nie lubię tego słowa, bo kojarzy się z bezczynnością, a według mnie wcale bezczynnością nie jest!) Był spokój i było zamieszanie (oba cenię tak samo!). Robienie prawie wyłącznie tego, co przynosi radość i inspirację (nawet obieranie ziemniaków w wakacje sprawiało mi przyjemność...) Absolutnie cudowne upojenie duszy i ciała.
Po tych dwóch miesiącach nadszedł wreszcie czas na...

wakacje! ;-). Wyjeżdżam. Wracam 31. Wtedy znowu ugotuję brokuły.

Tutaj Jordanów 2009. Aaaa! Dziękuję bardzo udaną powtórkę zeszłego roku!

A to jest moje.

Serdeczności. Karcia.

2 komentarze:

  1. Ania teraz jęczy z zazdrości o obraz;)
    Nie potrafię (miejmy nadzieję - jeszcze) powiedziec coś o artystycznym wymiarze tej notki, powiem tylko: ja również dziękuję za Jordanów powtarzany, ale nie powtarzalny:)
    Będę miss you!

    OdpowiedzUsuń
  2. Taak masz rację,że jęczę! Mam nadzieję,że jednak kiedyś Karcia się zlituje i mi go podaruje:)A jak nie,to sama go kiedyś wykradnę..ha! Dziękuje za Jordanów,kanapki z majonezem,sajgonki na trawie,idealnie upieczone kiełbaski i resztę mniej kulinarnych wakacyjnych wspomnień:) Bywaj i wracaj z zaliczonym zadaniem.

    OdpowiedzUsuń

Albo mi się wydaję, albo ta opcja ma problemy z byciem sprawną.