niedziela, 19 lipca 2009

Podróbka!

Discovery Investigation prezentuje w programie "HotArt" ranking autorów najczęściej falsyfikowanych obrazów w historii:

5. Marc Chagall.
4. Jean Miró.
3. Pablo Picasso.

Gdy pokazano mu falsyfikat jego własnego dzieła powiedział
- Ile za to zapłaciłeś?
Tutaj właściciel wymienił cenę.
- Aż tyle? To musi być w takim razie oryginał.

2. Henri Matisse.

Jego własna gospodyni podrabiała jego dzieła. Wprowadziła na rynek około 4000 fałszywek, ale trzeba przyznać, że bardzo dobrze musiała go znać, skoro interes tak się kręcił.

A teraz werble proszę.

1. Salvador Dali.

Tak tak, panie Dali, to na panu fałszerze zbijają największe kokosy.


Jaques Moitoret- "Salvador Dali"
(reprodukcja pochodzi ze strony www.jacquesmoitoret.com)



A'propos fałszerstwa polecam książkę "Trzy Picassy przed śniadaniem" Davida Steina.

A co u mnie?

Sezon na maliny i cukinię, czy tam kabaczek w pełni.
Odwiedziłyśmy "Trzy Drzewa", Kraków i Pizza Hut.
Mój kochany zeszyt doczekał się młodszego braciszka.
Już poczułam wakacje.
Nauczyłam się, że wąż ogrodowy może przynieść wiele radości w upalne dni.
Już jest mydło w łazience na górze.
To już koniec układania dwukilogramowych klocków, przynajmniej na razie.
Za 6 dni polska premiera Harry'ego szóstki. Cieszę się na nią jak dziecko!
Zapuściłam się z jogą jak fiks.
Natknęłam się na krasnala ekshibicjonistę- o, taki

1 komentarz:

Albo mi się wydaję, albo ta opcja ma problemy z byciem sprawną.