sobota, 26 września 2009

Oczy, wiście!

The Modern Lovers- "Pablo Picasso"
Usłysz tę piosenkę TUTAJ.

"Well some people try to pick up girls
And get called assholes
This never happened to Pablo Picasso
He could walk down your street
And girls could not resist his stare and
So Pablo Picasso was never called an asshole"

Dopada mnie nie raz taki dziwny lęk, że kiedyś stracę wzrok i że wtedy nie będę mogła robić żadnej z rzeczy, które kocham. Prawda, że każdy ma jakieś dziwactwa? Odpowiem sobie sama: Prawda. Alle Allegro znalazło widać i na to sposób. Otóż...
Chciałam znaleźć jakieś zdjęcie oddające urok oczu Picassa, (notabene oczu, które przewiercają mnie na wylot jak wiertarka mimo tego, że spoglądają tylko ze zdjęć!) które mogłoby być komentarzem do powyższej piosenki, więc wpisałam w Google Grafika "oczy picasso". Wyniki były zaskakujące:
Oczy
www.allegro.pl Oczy - większy wybór. Sprawdź jak niskie są ceny.

No cóż, pozostaje tylko wybrać kolor nowych oczu, bo rozmiar chyba jest uniwersalny. Jeśli chodzi o płeć to pewnie unisex, więc nie ma problemu, chociaż kobiety i mężczyźni różnie patrzą na świat. Jedno jest pewne- nie lubię licytacji, więc skorzystam z opcji "Kup teraz!"
Takie chciałabym najbardziej:

Często mówi się, że w weekend przeważnie psuje się pogoda. Tym razem było inaczej. Dzisiaj słoneczny haj przeniknął mój organizm do szpiku kości. Doceniam i dziękuję.

Znalazłam dzisiaj przypadkowo to zdjęcie, w sumie jak coś się znajduje to przeważnie przypadkowo. Jeśli próbuje się coś znaleźć (nieprzypadkowo), to raczej się tego nie znajduje.
Do rzeczy. Asia, ja- Zakopane.

Jeszcze krótki powrót do oczu.
"Znałem kobietę z takim zezem, że jak płakała to łzy ściekały jej zza uszu."
Julian Tuwim
A teraz poważnie. Przyjdą książki, a mi przyjdzie zrobić mi wszystko, żeby dopiąć swego.
Zauważyłam, że ostatnio przepełniam kategorię "bardziej osobiste".
Serdeczności. Przeważnie porywająca się z motyką na księżyc- Karcia.

PS. Skończyłam czytać "Dziewczynę z perłą" Tracy Chevalier- pierwszy przypadek, kiedy książka i film podobały mi się tak samo- bardzo.

2 komentarze:

  1. Pewnie Cię to nie zdziwi, ale pierwszą rzeczą którą zrobiłam po przeczytaniu zdania "[...] więc wpisałam w Google Grafika "oczy picasso" było wpisanie w googlach ... "oczy picasso"! Ja bym jednak prosiła, żebyś się wstrzymała z kupnem tych łoczów;) Te które masz teraz są idealne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z Monią! Od razu wyobraziłam sobie Ciebie z takimi oczami i przyznaję...uśmiałam się strasznie :) Chociaż oczy same w sobie, zdecydowanie nie są zabawne.

    OdpowiedzUsuń

Albo mi się wydaję, albo ta opcja ma problemy z byciem sprawną.